خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

بانوان عفیف ایرانی، افتخارات بزرگ جهانی را نصیب میهن اسلامی کردند 

بانوان عفیف ایرانی، افتخارات بزرگ جهانی را نصیب میهن اسلامی کردند 
سرهنگ حسینی گفت: دختران و بانوان ایرانی با حجاب و حفظ عفت اسلامی به قله های بزرگی دست یافتند و افتخارات بزرگی برای میهن اسلامی کسب کردند که این افتخارات را مدیون بانوی ایرانی هستیم.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۷۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

 

قزوین_به گزارش بسیج، ظهر امروز سرهنگ سید مهدی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از رویداد رسانه ای طنین در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام میلاد پیامبر مهربانی بیان کرد: میلاد پیامبر اسلام با اتفاقات بزرگی در عالم همراه شد و میلاد ایشان پایه های ظلم را در هم شکست.

 

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری هایی است که به برکت این ایثارگری ها عزت و اقتدار داریم و فتح الفتوح دفاع مقدس این بود که جوانان بی نام و نشان تبدیل به فرماندهان بزرگی شدند که در مقابل تمام تئوری پردازان نظامی که رژیم بعث را یاری می کردند افتخار آفریدند.

 

سرهنگ حسینی یادآور شد: جوانانی که به تأسی از مکتب سیدالشهدا توانستند بر تمام امکانات دنیای جنود شیطان و نظام سلطه غالب شوند و برای اولین بار در ۲۵۰ سال گذشته حتی ذره ای از سرزمینمان را از دست ندهیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین ضمن تقدیر از بسیج رسانه برای برپایی این رویداد ارزشی با محوریت بانوان عنوان کرد: در زمانه ای به سر می بریم که مکتب غرب و امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا و عوامل آن در منطقه، تمام فتح الفتوح و دستاورد چیزی که غرب از آن بعنوان آزادی یاد می کند، در بی اخلاقی و بی بند و باری خلاصه کرده و آنچه که در فضای مجازی و رسانه ای که در ید قدرت نظامی سلطه است همه در جهت الگو سازی زن غربی و ارائه و تعمیم آن الگو در کشورهای دیگر است و با بررسی موضوع می توان دریافت که تعریف غرب بی بند و باری و بی عفتی است.

 

سرهنگ حسینی یادآور شد: در صورتی که در مکتب ما بزرگان دین، بهترین الگو را در قرآن برای بانوان ترسیم کردند و بعد از انقلاب شاهد دستاوردهای بزرگ توسط بانوان ایران اسلامی در عرصه های مختلف علوم نوین، ورزشی، علمی، فرهنگی در رقابت ها و رنکینگ های دنیا شاهد بودیم که دختران و بانوان ایرانی با حجاب و حفظ عفت اسلامی به قله های بزرگی دست یافتند که این افتخارات را مدیون بانوی ایرانی هستیم.

 

وی یادآور شد: امروز با افتخار می گوییم که علی رغم سنگ اندازی های نظام سلطه برای بانوان و جوانان ما، این قشر در تمام عرصه ها پیشران بوده و افتخارات بزرگی نصیب ما شده که مرهون بانوان پاکدامن جامعه هستیم

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار